Hatékony kommunikáció
megrendelő és beszállító között

Alkalmazásunkkal a megrendelők és a beszállítók közötti, megrendelésekkel kapcsolatos elektronikus információcsere és az információk feldolgozásának és adminisztrációjának támogatása válik lehetővé.

A megoldásunk segítségével a munkamenet papírmentessé, így gyorsabbá és átláthatóbbá tehető, mérhetővé válik a munkahatékonyság és a ráfordított idő is. Ezenkívül további információkhoz juthat a különböző statisztikák és kimutatások segítségével.

Milyen előnye van még a megoldásunknak?

  • Kész megoldást szállítunk, amit a megrendelői igények alapján testre szabunk
  • Gyors bevezetés, nem szükséges plusz fejlesztés
  • Jogosultságkezelés
  • Joget alkalmazásban történő implementálás

Amiben segíthet a Guidance

Tanácsadás-szervezés

Tervezzünk közösen!

Fejlesztés

Testre szabott megoldásokat kínálunk

Tesztelés

Tesztelés és minőségbiztosítás

Oktatás

Szoftverfejlesztési és üzemeltetési tréningek

Ismerjen meg minket jobban!

Lépjen velünk kapcsolatba, hogy kollégánk megkereshesse Önt.
Reméljük bemutathatjuk megoldásainkat vagy egy ingyenes konzultáció során
közösen kitalálhatjuk, hogy az Ön szervezetét miben tudnánk segíteni.

Vegye fel velünk a kapcsolatot!
×