Referenciák

Nébih

Elektronikus Fizetési és Elszámolási Rendszer integráció

Nébih fizetési lehetőségek integrációja az EFER-hez. Megvalósítottuk a Nébih-ben jelenlévő fizetési módok integrációját a KEK KH által üzemeltetett Elektronikus Fizetési és Elszámolási Rendszerhez (EFER). Ezáltal a Nébih központosított és korszerű módon tudja kihasználni az EFER által nyújtott lehetőségeket.

Raiffeisen Bank

Treasury SalesTools

A Treasury osztály számára fejlesztett integrált eszköz a devizakonverziós ügyletek és megbízások lebonyolítására, a prémium betétek kezeléséhez és mindezek valós idejű monitorozásához. A rendszer segít növelni a munkatársak hatékonyságát és elősegíti a gyors és pontos munkavégzést.

CSATA

A CSATA rendszer a Raiffeisen Direkt és DirektNet rendszerek jogosultságkezelő rendszere. Feladata az authentikálás és authorizálás.

Raiffeisen Bank portál és DirektNet Portál

A Raiffeisen Bank portáljának és IntraBank portáljának fejlesztése során jelentős tapasztalatot szereztünk a portál-tartalomkezelés területén. A tartalomkezeléshez a BroadVision portál-keretrendszert használjuk. BroadVision specifikus modulok:

  • Tartalmi oldal management
    • Contentek - tetszőleges tartalmi elemek (pl. Hírek, Állásajánlatok)
    • Program, Channel - Tartalom és Menü szerkezetet leíró eszközök
    • PageType, Blockok - Dinamikusan felépíthető oldalak kezelése, testreszabása
  • User Management
    • User, UserType - felhasználó csoport, felhasználó kezelő felület (adatok, listák (pl. címek), jelszó, tulajdonságok, ...)
    • Qualifier - tulajdonságok, melyekhez szabályok, jogosultságok köthetők
  • RuleSet-ek - Tartalmi elemek adatai alapján szabályok építhetők, melyek szerint megjeleníthetőek, testre szabhatóak az egyes oldalak
  • Inbox - testre szabható portálértesítések, pl. értesítések tartalmi változásokról és tranzakciókról
  • Commnunity-k - User tulajdonságai alapján csoportokat lehet kialakítani, melyekhez pl. hírlevelet, üzenetet lehet küldeni
  • Newsletter - Időzített hírlevélküldés meghatározott csoportnak
  • NewsFeed - RSS csatornán kiközvetíthető hírek, linkek
  • Oldalgyűjtő - Pl. a főoldalon elhelyezve segíthetjük a felhasználót a portálhasználatban.

Mobilbankár Portál

A Raiffeisen Bank mobilbankárainak munkáját, együttműködését segíti a mobilbankár portál. A felhasználók egy külön erre a célra kialakított felületen tarthatják nyilván saját és beosztottjaik megkereséseit. Megrendelhetik a munkájukhoz szükséges nyomtatványokat, és olyan közösségi szolgáltatásokat használhatnak, mint pl. a fórum vagy a szavazások.

Raiffeisen Bank Intrabank Portál

A Raiffeisen Bank megújult IntraBank portálját 2007-ben a Bank munkatársaival közösen hoztuk létre. Általunk fejlesztett alkalmazások, modulok:

  • Nyomtatványkitöltő alkalmazás - Nyomtatványok elektronikus kitöltése, jogosultág-, státuszkezeléssel, munkafolyamatok vezérlésével és monitorozásával. A nyomtatványok visszakeresésére és teljes körű státuszkezelésére is megoldást nyújt a fejlesztés.
  • Betéti funkciók
  • Beosztáskészítő alkalmazás - Több műszakban, fix időbeosztással dolgozók beosztását generáló és adminisztráló eszköz (pl. Call center)
  • Observation Log, Statisztika - Mindenféle tevékenységet logolni képes megoldás, melyhez összetett monitorozó felület tartozik
  • Coaching - Dolgozók értékelését kezelő eszköz
  • Programnaptár - Különböző céges események (rendezvények, oktatások stb.) karbantartása, jelentkezés- és jogosultságkezeléssel
  • Akvizíciósfolyamat-követő rendszer (AFK) - Munkatársak és ügynökök számára ügyfélmegkeresést és -szerzést segítő rendszer, mely amellett, hogy workflow-t biztosít az ügyfelek akvizíciós megkeresésének folyamatára, listázással, szűrési lehetőségekkel, figyelmeztető üzenetekkel, statisztikákkal és naptár funkcióval is szolgál.
  • Tranzakciós Konténer - Tranzakciók tárolása, státuszkezelése, adatintegrációs védelemmel, adminisztrációs felülettel összetett műveletek store and forward technikájú felügyeletére.
  • Online bankkártya rendelés - Ügyfél felület és belső workflow kezelése
  • Fórum - Témákba rendezve, jogosultságokkal
  • Szavazás, kvíz
  • Kérdezőbiztos - Irányított kérdéssorozat-generáló; pl. hitelválasztó, befektetésválasztó
  • Partnernyilvántartó - Cégek nyilvántartása, információk, tulajdonságok tárolása
  • Világjáró, Lovagkor, Air Race - a Lakossági üzletág munkatársait évről-évre ösztönző három különálló projekt közösségi szolgáltatásokkal, játékos pontversennyel és vezetői riportokkal
  • SME.hu - A vállalati üzletág saját információs portálja, melyen keresztül munkatársaik tájékozódhatnak a legújabb termékről, hírekről. Az oldalon közösségépítő eszközök (fórum, kvíz, szavazás) kerültek elhelyezésre. Az oldalhoz egyrészről testreszabással, másrészről egyedi fejlesztésekkel készült egy több funkciót magába foglaló tartalommanagement felület is.

Okoskártya

Az Okoskártya fejlesztés mind az ExtraNetes, mind az IntraNetes felületbe sorolható. Az extranetes rész a meglévő portál megoldásra épül, de felületileg egy teljesen elkülönülő weboldal (www.okoskartya.hu), ahol az Ügyfelek és potenciális Ügyfelek egyrészt böngészhetnek is az információk között, másrészt el is indíthatják a kártyaigénylés folyamatát, mely az alapinformációk bekérésén túl a kártyakép feltöltési és szerkesztési funkcióját is tartalmazza. Az Ügyfelek által feltöltött adatok egy workflowba kerülnek, melyet a banki munkatársak az intraNeten keresztül kezelhetnek és felügyelhetnek.

Sberbank Magyarország Zrt.

A Sberbank Magyarország Zrt. fő részvényese a Sberbank Europe AG, amely az orosz Sberbank 100 százalékos tulajdonában van.

A bank széles körű termékpalettával és szolgáltatásokkal áll magán-, KKV és nagyvállalati ügyfelei rendelkezésére. Testre szabott, innovatív megoldásokkal támogatja a mikro- és kisvállalatokat, hogy könnyebben találjanak partnereket Magyarországon, illetve a külföldi piacokon.

A különböző vállalatok egyedi igényei alapján dedikált szakemberek állítják össze a vállalkozások stratégiáihoz legmegfelelőbb kedvező banki termékstruktúrát, ezzel segítve belföldi vagy exportaktivitásukat.

A bank kiemelt célja az orosz magán- és vállalati ügyfelek teljes körű kiszolgálása, illetve a közép-kelet-európai és FÁK országok közötti kereskedelem finanszírozása.

A bank számára az alábbi fejlesztéseket végeztük:

  • ügyfél honlap
  • workflow keretrendszer bevezetése
  • mobilbank alkalmazás
  • intranet
  • NAV EBT alkalmazás

Amiben segíthet a Guidance

Tanácsadás-szervezés

Tervezzünk közösen!

Fejlesztés

Testre szabott megoldásokat kínálunk

Tesztelés

Tesztelés és minőségbiztosítás

Oktatás

Szoftverfejlesztési és üzemeltetési tréningek

Ismerjen meg minket jobban!

Lépjen velünk kapcsolatba, hogy kollégánk megkereshesse Önt.
Reméljük bemutathatjuk megoldásainkat vagy egy ingyenes konzultáció során
közösen kitalálhatjuk, hogy az Ön szervezetét miben tudnánk segíteni.

Vegye fel velünk a kapcsolatot!
×